T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Si t'agrada el blog i em vols convidar a un cafĂš, o contribuir al manteniment d'aquesta pĂ gina, (a partir de 1 €), pots fer-ho prement el botĂł DONAR que hi ha a continuaciĂł:
GrĂ cies!

SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

dimecres, 11 de juliol de 2012

AZUL

👉  LLEGEIX, SISPLAU :
 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sĂ­, et convido a gaudir del meu treball:


Any 1960
Precedent del Conjunt Blau, el nexe d'uniĂł entre aquestes dues formacions seria en Joan GĂŒell i Girona, que Ă©s l'acordionista, a qui veiem en primer terme. La resta de mĂșsics sĂłn:
Darrere: Ricard Álvarez (guitarra), Josep Soy (contrabaix), Joan Monturiol (bateria) i Roc Marco i PalazĂłn (flauta [vaig coincidir amb ell dos anys a la Cobla-orquestra La Principal de la Garrotxa])
Al mig: Joan Pey i Pujol (guitarra i veu) i Roc Marco i Blanch (clarinet [vaig coincidir amb ell quinze anys a la Cobla-orquestra AtlĂ ntida]).


Any 1961
D'esquerra a dreta: Roc Marco i Blanch, Antoni Marco i PalazĂłn, Roc Marco i PalazĂłn, Joan Monturiol, Ricard Fageda i Rigat, Joan Pey i Joan GĂŒell.
Foto: Arxiu Xavier Prat.


Any 1963
De vint-i-un botons !
Joan Pey, Antoni Marco i PalazĂłn, Josep Soy, Joan Monturiol, Joan GĂŒell i Roc Marco.


Any 1964
D'esquerra a dreta: Joan GĂŒell (piano), Josep Soy (contrabaix), Joan Pey (cantant), Antoni Marco (saxo alt), Joan Monturiol (bateria) i Roc Marco (clarinet).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE (el correu no sortirà en el comentari)

GrĂ cies!