đ LLEGEIX, SISPLAU :
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:
jlm_54@hotmail.com
Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.
... I ara sĂ, et convido a gaudir del meu treball:
Any 1933
Cobla-orquestra de Sant Joan de les Abadesses fundada l'any 1933, provinent d'altres formacions de la Vila, com la Moderna. En aquesta Ăšpoca, quan tocaven Ball prenien el nom de Blau Jazz, contraposant-se a l'altre grup estable que hi havia a Sant Joan, Els Vermells , comandats per NarcĂs Oliveras i Guillamet. Identifico alguns mĂșsics, amb reserves:
Darrere: el 1er trompeta (segon mĂșsic) Ă©s Esteve Serra i el contrabaix Josep ("Pepito") Blay
Davant: Antoni Aneiros al flabiol, Jaume Carbonell, 1er tenor i Pere Pascal ("Ninu"), 2n tenor.
Anys 30
Darrere: "Ton" Masdeu, NarcĂs Oliveras , Desconegut, Desconegut, Josep ("Pepitu") Pujol i Josep Teixidor
Davant: Desconegut, Desconegut, Xxx Pujol, Jaume Carbonell i Pere Pascal ("Ninu").
Any 1952
L'any 1951 la formaciĂł es va refundar, doncs amb la guerra havia desaparegut.
Aquà em sembla reconéixer el primer de la fila posterior, Esteve Serra, i el contrabaix, Josep Teixidor.
Any 1955
I ja a les darreries de la Cobla-orquestra, que quan feia Ball eren coneguts com "Els Tigres"
AquĂ hi reconec el segon mĂșsic de la fila posterior, Esteve Serra, i el contrabaix, Josep Teixidor. El 2n tenor sembla el que en la foto anterior tĂ© una criatura als braços, a l'esquerra de la imatge.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
PER RAONS LOGĂSTIQUES NOMĂS PUBLICARĂ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE (el correu no sortirĂ en el comentari)
GrĂ cies!