T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Si vols contribuir al manteniment d'aquesta pàgina (a partir de 50 €), pots fer-ho prement el botó DONAR que hi ha a continuació, tal com han fet en el seu moment els PATROCINADORS DEL BLOG:

Amat i Pujol, David
Boada i Silvestre, Eduard
"Burlu", de "Sant Esteve de les Roures"
Comadevall i Prat, Miquel
Lavie, Marc
Molina i Membrives, Xavi
Nonell i Juncosa, Jaume
Roig de Llobet, Rafel
Vergés i Costa, Silvestre

... a tots:

Gràcies!



SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

  

dimarts, 18 de desembre del 2012

METAL

👉  LLEGEIX, SISPLAU :
 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sĂ­, et convido a gaudir del meu treball
:


Any 1976
Aquest Ă©s un mĂ©s dels grups que sorgiren durant els anys 70, provinent d'un altre anomenat "Los Claves". El poso, perquĂš tinc la postal a la meva col·lecciĂł, perĂČ a mĂ©s tĂ© una particularitat, i Ă©s que el mĂșsic que veiem a l'esquerra de tot, que en aquest conjunt tocava la bateria, Ă©s en Manolo GarcĂ­a, a qui la majoria de gent de mitja edat pot identificar com el cantant que va ser co-lider, juntament amb Quimi Portet del grup "El Ășltimo de la Fila" , i que des de fa força temps tĂ© una carrera en solitari.
La noia rossa del centre de la imatge Ă©s la Dakota (que Ă©s qui em va donar aquesta postal), a la qual vaig conĂšixer quan vaig anar a casa seva, juntament amb en Chema Serrano (aleshores cantant de la Cobla-orquestra Selvamar, on jo hi estava tambĂ©), perquĂš ens assesorĂ©s en el tema de extreure partitures des d'arxius midi. Ella actuava en solitari, acompanyada de mĂșsica mecĂ nica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE

GrĂ cies!