T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Fons documental iniciat l'any 2012 que recull més de quinze mil imatges de Cobles, Orquestres i Conjunts de Catalunya. La més antiga és de 1876. Hi veurem la història de cada formació, i els noms i cognoms de la majoria dels músics. És un humil homenatge al gremi que ha estat el meu durant més de 40 anys. 

Diuen que no morim del tot mentre hi hagi algú que ens recordi. Llarga vida, doncs, als músics d'aquesta pàgina ! 

Josep Loredo i Moner
http://ca.wikipedia.org/wiki/Josep_Loredo_i_Moner

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si vols contribuir al manteniment d'aquesta pàgina (a partir de 50 €), pots fer-ho prement el botó DONAR que hi ha a continuació, o també em pots fer un bizum al 650 05 12 33 (posa-hi el teu nom si ho fas així), tal com han fet en el seu moment els PATROCINADORS DEL BLOG:

Amat i Pujol, David
Boada i Silvestre, Eduard
"Burlu", de "Sant Esteve de les Roures"
Casadellà i Turon, Josep
Cobla-orquestra Maravella
Comadevall i Prat, Miquel
Lavie, Marc
Molina i Membrives, Xavi
Nonell i Juncosa, Jaume
Roig de Llobet, Rafel

Ullate i Estanyol, Margarida
Vergés i Costa, Silvestre

... a tots:

Gràcies!

SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

  

diumenge, 13 de novembre del 2016

EUTERPE

👉  LLEGEIX, SISPLAU :
 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball:


Any 1952
Cobla-orquesta de Sant Feliu de Codines fundada l'any 1948 com a evolució de la Cobla-orquestra Imperio. L'impulsor en va ser l'Isidre Corderas i Dardiñà, al que ja podem veure de ben jove tocant a l'Orquestra de Sant Feliu, al costat del seu pare Antoni Corderas.
En aquest comunicat parlen de com s'autofinançaven les audicions d'estiu a Sant Feliu.


Anys 50
Darrere:
Davant:
Foto: Arxiu Josep Cassart i Valldeoriola.


Any 1962
El mes de gener de 1962, quan anaven a tocar a Bigues, per acompanyar el Ball de Gitanes, van tenir aquest espectacular accident amb la "rubia" * amb la que viatjaven. Per sort no hi va haver cap víctima mortal, només ferits que és van recuperar. Des d'aquell dia, els feliuans van batejar aquella corba com el revolt dels mùsics.
* La rubia era una furgoneta de passatgers, amb part de la carrosseria de fusta.
Foto: Arxiu Josep Cassart i Valldeoriola.


Any 1969
Fent una cercavila per Sant Feliu de Codines.
Van estar actius fins a principis dels anys 70.
Foto: Arxiu Josep Cassart i Valldeoriola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE

Gràcies!