T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Fons documental iniciat l'any 2012 que recull més de quinze mil imatges de Cobles, Orquestres i Conjunts de Catalunya. La més antiga és de 1876. Hi veurem la història de cada formació, i els noms i cognoms de la majoria dels músics. És un humil homenatge al gremi que ha estat el meu durant més de 40 anys. 

Diuen que no morim del tot mentre hi hagi algú que ens recordi. Llarga vida, doncs, als músics d'aquesta pàgina ! 

Josep Loredo i Moner
http://ca.wikipedia.org/wiki/Josep_Loredo_i_Moner

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si vols contribuir al manteniment d'aquesta pàgina (a partir de 50 €), pots fer-ho prement el botó DONAR que hi ha a continuació, o també em pots fer un bizum al 650 05 12 33 (posa-hi el teu nom si ho fas així), tal com han fet en el seu moment els PATROCINADORS DEL BLOG:

Amat i Pujol, David
Boada i Silvestre, Eduard
"Burlu", de "Sant Esteve de les Roures"
Casadellà i Turon, Josep
Cobla-orquestra Maravella
Comadevall i Prat, Miquel
Lavie, Marc
Molina i Membrives, Xavi
Nonell i Juncosa, Jaume
Roig de Llobet, Rafel

Ullate i Estanyol, Margarida
Vergés i Costa, Silvestre

... a tots:

Gràcies!

SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

  

dimecres, 14 de juny del 2017

HAWAI CLUB

👉  LLEGEIX, SISPLAU :
 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball:


Any 1951
Conjunt d'Olot, actiu durant les temporades 1951-1952 i 1953-1953.
Darrere: Josep Padrosa (violí i trompeta), Eugeni Álvarez (trompeta) i Joan Forga (bateria)
Davant: Ramon Codina i Grivé (violí) i Joan Camps (maraques i vocalista).
Foto: Arxiu Josep Mª Codinach.


Any 1952 (1)
Aquí ja havien posat unes pancartes una mica més elaborades, augmentant el nombre de components.
Una de les feines dels Conjunts i Orquestres en aquella època, era l'acompanyament de cantants o ballarins convidats, "acompanyar artistes" era l'expressió més corrent.
En darrer terme: Joaquim ["Quimet"] Mas*, Joan Camps, Jordi Estartús, Eugeni Álvarez, Josep Padrosa i Antoni Rubí*
En primer terme: Un dels artistes convidats, Ricard Álvarez, "Majestad" (Ballarina convidada), "Pitu el Payo" (Ballarí convidat), Ramon Codina i Acordionista convidat.
* Amb aquests dos músics hi vaig coincidir les dues temporades que vaig estar a la Cobla-orquestra La Principal de La Garrotxa.
Foto: Arxiu Josep Mª Codinach.


Any 1952 (2)
Foto de la mateixa actuació que la anterior.
Darrere: Jordi Estartús (guitarra), Ricard Álvarez (contrabaix), Antoni Rubí (trompeta) i Eugeni Álvarez (trompeta)
Davant: Joan Camps (bateria), Acordionista convidat, Ramon Codina (violí), Josep Padrosa (violí) i Joaquim ["Quimet"] Mas (saxo).
Foto: Arxiu Josep Mª Codinach.


Any 1952 (3)
En plena actuació.
Darrere: Joan Camps (bateria), Antoni Rubí (trompeta, fent un solo), Josep Padrosa (trompeta, que mira el seu company) i Eugeni Álvarez (trompeta)
Davant: Desconegut (trombó), Ramon Codina (violí) i Joaquim ["Quimet"] Mas (saxo alt).


Any 1952 (4)
Darrere: Joan Camps, Desconegut, Eugeni Álvarez i Ricard Álvarez
Davant: Desconegut, Ramon Codina, Josep Padrosa i Antoni Rubí.
Foto: Arxiu Xavier Prat.


Any 1952 (5)
Darrere: Desconegut (bateria, podria ser l'Antoni Rubí) i Ramon Codina (violí)
Davant: Desconegut (acordió), Desconegut (vocalista), Joan Camps (vocalista i pandereta) i Desconegut (contrabaix).


Any 1952 (6)
La foto no és gaire nítida; reconec Josep Padrosa i Ramon Codina, els dos violinistes en primer terme, a l'esquerra, i Joan Camps a la bateria, a la dreta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE

Gràcies!