Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.
... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball:
En aquesta imatge dels seus inicis hi podem veure:
Darrere: Agustí Causí i Marsal* (saxo alt), Desconegut (trompeta i Desconegut (clarinet)
En segon terme: Maties Amorós i Dalmau (piano i director), Ramon Amorós i Abelló (contrabaix) i Llorenç Solé ["Travieso"] (bateria)
Davant: Santiago Iborra ["Buyó"] (violí) i Enric Iborra i Farré (banjo).
* No puc comptar les vegades que he tocat la seva sardana La Tia Roseta ...
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló.
Foto: Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà. Col·lecció Antoni Roselló.
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló.
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló.
Darrere: Ramon Amorós i Abelló, Maties Escoté i Rué i Maties Ribes i Roset
Davant: Maties Amorós i Dalmau, Francesc Farré i Cervelló ["el Paco de cal Jepic"], Josep Avià i Vega, Xxx Mayor i Llorenç Solé ["Travieso"].
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló.
Darrere: Ramon Amorós i Abelló (helicó), Xxx Mayor (violí) i Maties Escoté i Rué (trombó)
Davant: Francesc Farré i Cervelló ["el Paco de cal Jepic"] (trompeta), Llorenç Solé ["Travieso"] (bateria), Maties Amorós i Dalmau (piano i director), Josep Avià i Vega (saxo alt) i Maties Ribes i Roset (saxo tenor).
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló.
L'estiu de 1939 ja actuen a Montblanc, a les revetlles de Sant Joan i Sant Pere, organitzades pel "Casino de Falange Española Tradicionalista y de las J.O.N.S."
En aquests primers temps de postguerra no es van fer cap fotografia nova, i poso aquí aquesta tarja de presentació de la temporada 1941-1942, en la que fan constar que actuen amb 9 professors.
Foto: Impremta Requesens.
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló.
Al centre: Maties Amorós i Cervelló, amb tretze anys. Era fill del director, Maties Amorós i Dalmau.
Començant per dalt a l'esquerra i seguint en contra dels sentit horari hi tenim: Francesc Farré, Eloi Dalmau, Josep Pallàs, Josep Avià, Sebastià Sotoca (de Reus), Pau Francesch i Barberà ("Pauet", d'Alcover), Maties Amorós i Dalmau i Ramon Cervelló (cunyat d'aquest darrer).
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló.
Foto: Arxiu Maties Amorós i Cervelló. Tan aquesta com l'anterior venen signades per un fotògraf de Reus, el nom del qual no puc llegir.
Al mig: Desconegut (bateria?), Josep Mª Bosch i Baró (saxo tenor, de l'Espluga de Francolí), Ramon Cervelló (trompeta), Josep Avià (saxo alt), Ramon Amorós i Cervelló (trompeta, fill del director) i Jordi Plana i Ferré (saxo alt)
En primer terme, amb vestit fosc: Maties Amorós i Dalmau (piano i director).
Foto: Arxiu Rosa Farré.
El saxofonista és Josep Avià.
Foto: Arxiu Maribel Avià.
A l'esquerra, el trio de ritme: Desconegut (bateria), Maties Amorós i Dalmau (piano) i Desconegut (contrabaix)
Darrere: Ramon Amorós i Cervelló [?] (trompeta) i Desconegut (trombó)
Davant: Josep Mª Bosch i Baró (saxo tenor), Jordi Plana i Ferré (saxo alt), Josep Avià (cantant i saxo alt) i Desconegut (violí).
Foto: Arxiu Rosa Farré.
Foto: Arxiu Maribel Avià.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE
Gràcies!