Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.
... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball:
Drets: Josep Casanovas i Rovira (contrabaix)*, J. Campà (trombó), Ramon Victori i Arumí (2n fiscorn), Pere Llach i Llach (1er fiscorn), R. Pujol (1er cornetí) i M. Costa (2n cornetí)
Asseguts: J. Creus (2n tible), Desconegut** (1er tible), Josep Coll i Ligora*** (1er tenor), B. Font (2n tenor) i J. Pallàs (flabiol).
* Va ser el fundador de la Cobla-orquestra Els Verds, de Mataró.
*** Procedent de la Cobla-orquestra La Principal de Santa Coloma de Farners, on només hi va romandre uns dies, ja que els seus companys es reien del seu aspecte físic, doncs era un home de figura més aviat menuda. Compaginava l'ofici de músic amb el de barber i espardenyer, i és un dels tenors més grans de la història de la Sardana.
Any 1913
Excel·lent postal (o carnet, com en deien aleshores); també podria ser de 1912 o 1914. Poso els instruments que tocava cada músic, primer el d'Orquestra i després el de Cobla.
A dalt: Ramon Victori i Arumí (1er violí i 2n fiscorn), Josep Casanovas i Rovira (contrabaix), J. Campà (violí director i trombó), M. Costa (2n cornetí) i Josep Coll i Ligora (clarinet solista i 1er tenor)
Al mig: J. Pallàs (viola i flabiol, i representant o contractista, com diu el text de la postal) i R. Pujol (cornetí solista i 1er cornetí)
A baix: Pere Llach i Llach (fiscorn solista i 1er fiscorn), B. Font (1er violí i 2n tenor), Jaume Saliné [Saliner] i Calsat (clarinet i 1er tible) i J. Creus (flauta i 2n tible).
Per les notícies que he pogut veure a les hemeroteques, sembla que s'haurien dissolt l'any 1925. Tot i així, hi ha poca constància d'activitat entre 1914 i 1925.
Foto: Costa. Arxiu i Biblioteca Episcopal de Vic.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE
Gràcies!