T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Fons documental iniciat l'any 2012 que recull més de quinze mil imatges de Cobles, Orquestres i Conjunts de Catalunya. La més antiga és de 1876. Hi veurem la història de cada formació, i els noms i cognoms de la majoria dels músics. És un humil homenatge al gremi que ha estat el meu durant més de 40 anys. 

Diuen que no morim del tot mentre hi hagi algú que ens recordi. Llarga vida, doncs, als músics d'aquesta pàgina ! 

Josep Loredo i Moner
http://ca.wikipedia.org/wiki/Josep_Loredo_i_Moner

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si vols contribuir al manteniment d'aquesta pàgina (a partir de 50 €), pots fer-ho prement el botó DONAR que hi ha a continuació, o també em pots fer un bizum al 650 05 12 33 (posa-hi el teu nom si ho fas així), tal com han fet en el seu moment els PATROCINADORS DEL BLOG:

Amat i Pujol, David
Boada i Silvestre, Eduard
"Burlu", de "Sant Esteve de les Roures"
Casadellà i Turon, Josep
Cobla-orquestra Maravella
Comadevall i Prat, Miquel
Lavie, Marc
Molina i Membrives, Xavi
Nonell i Juncosa, Jaume
Roig de Llobet, Rafel

Ullate i Estanyol, Margarida
Vergés i Costa, Silvestre

... a tots:

Gràcies!

SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

  

dilluns, 5 de febrer del 2018

LOS HARLEMS

👉  LLEGEIX, SISPLAU :
 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball:


Any 1963
Conjunt de Girona, actiu entre 1963 i 1966. Actuaven de dilluns a dissabte des de Març a Novembre en un local de Lloret de Mar, el Night Club Marus [?], i els diumenges a Girona o rodalies.

D'esquerra a dreta: Ángel Pazos Dorgambide (baix o bateria), Ponç Nadal i Pigem (piano) i Salvador Muñoz i Rodríguez (guitarra i cantant).
Foto: Barber. Arxiu Marcel Muñoz i Roura.



Any 1977
Tot i que el conjunt s'havia desfet l'any 1966, en Salvador Muñoz va recuperar-ne el nom. Actuaven sovint al Restaurant Can Tarranc, de Tordera.
Aquí els veiem
ensenyant com posar les mans a la guitarra a un il·lustre convidat: el popular locutor televisiu Kiko Ledgard.
D'esquerra a dreta:
Joaquín Sánchez Martín (músic militar i excel·lent clarinetista, en aquesta formació tocava la bateria; va compondre també alguna sardana), Javier Barrachina (també militar), Kiko Ledgard i Salvador Muñoz, que li ensenya com posar els dits.
Foto: Arxiu Marcel Muñoz i Roura.



Any 1978
A
quest escenari seria un d'aquells "perillosos" (només cal mirar com està enfonsat del mig ...)
D'esquerra a dreta: Joaquín Sánchez, Javier Barrachina i Salvador Muñoz.
Foto: Arxiu Marcel Muñoz i Roura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE

Gràcies!