Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.
... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball:
The King Jazz va ser un grup musical figuerenc format l’any 1926 i integrat per Enric Sans Salellas (violí), Ramon Bassagañas i Basil (jazz-band), Enric Castelló (banjo i violí), Emili Pallisera i Rabassa (saxòfon i flauta), Antoni Vidal i Compte (trompeta), Amat Blanch i Reynalt (trombó), Andreu Gea (contrabaix) i Camil·la Lloret i Altafulla (piano; més informació de Camil·la Lloret aquí i al blog Sonabé ).
Segons la premsa de l’època, els músics van comprar instruments moderníssims per a la formació de The King Jazz i van realitzar concerts a la Sala dels Miralls de la Sala Edison de Figueres.
Aquesta informació la extrec del Bloc de la música de l'Alt Empordà Sonabé, que porta la Núria, néta d'en Ramon Bassagañas.
Alguns dels components ja havien actuat junts al Teatre Municipal, també conegut per Teatre Principal, que havia existit al capdamunt del carrer de Sant Pere, a Figueres, avui convertit en Teatre Museu Dalí, i que havent estat construït per l'Ajuntament el 1850 va servir fins el 1939 en que fou destruït per un imprudent incendi.
A la foto estan identificats:
Darrere: Emili Pallisera, Desconegut, Enric Sans, Ramon Bassagañas i Antoni Vidal
Davant: Desconegut, Camil·la Lloret i Amat Blanch.
.jpg)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE
Gràcies!