T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Si vols contribuir al manteniment d'aquesta pàgina (a partir de 50 €), pots fer-ho prement el botó DONAR que hi ha a continuació, tal com han fet en el seu moment els PATROCINADORS DEL BLOG:

Amat i Pujol, David
Boada i Silvestre, Eduard
"Burlu", de "Sant Esteve de les Roures"
Comadevall i Prat, Miquel
Lavie, Marc
Molina i Membrives, Xavi
Nonell i Juncosa, Jaume
Roig de Llobet, Rafel
Vergés i Costa, Silvestre

... a tots:

Gràcies!



SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

  

dimecres, 2 de gener del 2013

LOS PICCOLOS

👉  LLEGEIX, SISPLAU :
 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sĂ­, et convido a gaudir del meu treball
:


Any 1961
L'any 1951 hi havia a Banyoles tres vailets que van formar un grup anomenat Estrellita. Eren Francesc Trias (percussiĂł), Joaquim Ferrer (vocalista amb maraques) i Joan Reig Banal (guitarra). L'any 1959 formen el Conjunt Los Piccolos.
Aquesta fotografia que sortia al programa de la Fiesta Patronal de las Modistas, Escribientes y Sastres de la Sala de Ball Mercantil, de Banyoles, el 13 de Desembre de 1961.
Drets: Francesc Trias ["Xicu Matanses"] (bateria), Pere Frigolé i Teixidor (piano), Joaquim Ferrer (cantant, saxo i clarinet) i Miquel Esteve (guitarra)
Ajupit: Joan Reig i Banal (cantant i guitarra baixa)
Foto: Biblioteca PĂșblica Carles Rahola (Girona). Fons LluĂ­s Duran.



Any 1963 (1)
Foto promocional, on es mig amaguen darrere les partitures editades que feien servir per tocar el seu repertori.
Darrere: Roc Marco i Blanch* (saxo tenor, aguantant la partitura de Satisfaction, dels Rolling Stones) i Francesc Trias ["Xicu Matanses"] (bateria, amb la partitura de Yo soy aquel de Raphael)
Davant: Joaquim Ferrer (guitarra i veu, amb una partitura de la qual no s'en distingeix el contingut, semblaria de The Beatles), CĂ ndid Daunis (piano, amb la partitura de Aline, de Christophe) i Josep Pujol** (contrabaix de pal -elĂšctric-, amb la partitura de ¡Dio, come ti amo! de Domenico Modugno)
* Amb en Roc Marco hi vaig estar tocant quinze anys en la Cobla-orquestra AtlĂ ntida i en l' Orquestra Catalana de Ball
** Amb en Josep Pujol hi vaig coincidir un parell de temporades a la Cobla-orquestra MĂ xim's.
Foto: Arxiu Roc Marco.


Any 1963 (2)
Els mateixos components.
Foto: Arxiu Jordi Ruscada.


Any 1964
Darrere: Josep Pujol i CĂ ndid Daunis
Davant: Joaquim Ferrer, Fernando Vivero i Archidona* i Francesc Trias ("Xicu Matanses").
* Substitut de Roc Marco, era mĂșsic militar, destinat molts anys a Girona, a qui vaig conĂšixer personalment, doncs en mĂ©s d'una ocasiĂł em va fer petites reparacions de manteniment al meu saxĂČfon. Excel·lent clarinetista i saxofonista, que quan hi vaig tenir relaciĂł -em va reparar el saxo mĂ©s d'una vegada- estava amb el Conjunt Los Delfines.


Any 1970
D'esquerra a dreta: Josep ("Pitu") Garcia, Andreu Ametller, Desconegut, Joaquim Ferrer i Josep Xxx (pianista, de CassĂ ).


Any 1971
D'esquerra a dreta: Andreu Ametller, Desconegut, Tina (nom artĂ­stic d'Anna Gonzalo i RodrĂ­guez), Joaquim Ferrer, Jaume Figueras i Miquel i Josep ("Pitu") Garcia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE

GrĂ cies!