T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Fons documental iniciat l'any 2012 que recull més de quinze mil imatges de Cobles, Orquestres i Conjunts de Catalunya. La més antiga és de 1876. Hi veurem la història de cada formació, i els noms i cognoms de la majoria dels músics. És un humil homenatge al gremi que ha estat el meu durant més de 40 anys. 

Diuen que no morim del tot mentre hi hagi algú que ens recordi. Llarga vida, doncs, als músics d'aquesta pàgina ! 

Josep Loredo i Moner
http://ca.wikipedia.org/wiki/Josep_Loredo_i_Moner

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si vols contribuir al manteniment d'aquesta pàgina (a partir de 50 €), pots fer-ho prement el botó DONAR que hi ha a continuació, o també em pots fer un bizum al 650 05 12 33 (posa-hi el teu nom si ho fas així), tal com han fet en el seu moment els PATROCINADORS DEL BLOG:

Amat i Pujol, David
Boada i Silvestre, Eduard
"Burlu", de "Sant Esteve de les Roures"
Casadellà i Turon, Josep
Cobla-orquestra Maravella
Comadevall i Prat, Miquel
Lavie, Marc
Molina i Membrives, Xavi
Nonell i Juncosa, Jaume
Roig de Llobet, Rafel

Ullate i Estanyol, Margarida
Vergés i Costa, Silvestre

... a tots:

Gràcies!

SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

  

divendres, 14 de febrer del 2025

NOVI SWING

                                                  👉  LLEGEIX, SISPLAU :

 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball
:


Any 1993
Duo format a Amer l'any 1992 per dos amics aficionats a la música, que havien après a tocar de forma autodidacta, i que en principi ho feien per passar l'estona. Però en una actuació que van fer a la Llar del Jubilat Sant Miquel, d'Amer, esperonats per l'èxit obtingut aquell dia, van decidir provar sort com a professionals. Era una època en que van proliferar els locals que oferien ball de saló cada setmana, i hi havia molta feina per a grups de petit format com aquest, i durant sis anys van tocar gairebé cada setmana, fos en aquests locals o també en llars de jubilats d'arreu de les comarques gironines i festes majors o de barri.
Els components eren: Joan Vidal i Fàbregas, d'Amer (teclats i veu) i Josep Mª Noguer i Bassols*, de Canet d'Adri (saxos i veu, i eventualment també flauta i trompeta).
El nom del duo era una combinació de la primera síl·laba dels seus dos cognoms: NOguer i VIdal.
La primera actuació la van fer al Pla de Martí, de Rocacorba, el Dilluns de Pasqua de 1992.
En Joan era empleat de Banca i en Josep Maria era ramader. A les actuacions els acompanyaven sempre les seves esposes respectives, la Maria Rosa i la Paquita.
* A la pàgina 48 del diari El Punt, del 15 d'Octubre de 1995, li fan una entrevista, i entre d'altres coses explica com es van decidir a tirar endavant el seu projecte.
Foto: Arxiu Joan Vidal.


Any 1994
D'esquerra a dreta: Josep Mª Noguer i Joan Vidal.
Foto: Arxiu Joan Vidal.



Any 1995
D'esquerra a dreta: Joan Vidal i Josep Mª Noguer.
Foto: Arxiu Joan Vidal.


Any 1996
D'esquerra a dreta: Joan Vidal i Josep Mª Noguer.
Acabada la temporada 1997-1998 es van desfer, i una de les raons va ser que en Joan tenia dificultats per compaginar la seva feina amb la gran quantitat de lloguers que tenien.
Fotos: Arxiu Joan Vidal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE

Gràcies!