T'AGRADARIA COL·LABORAR AL MANTENIMENT DEL BLOG?

Si vols contribuir al manteniment d'aquesta pàgina (a partir de 50 €), pots fer-ho prement el botó DONAR que hi ha a continuació, tal com han fet en el seu moment els PATROCINADORS DEL BLOG:

Amat i Pujol, David
Boada i Silvestre, Eduard
"Burlu", de "Sant Esteve de les Roures"
Comadevall i Prat, Miquel
Lavie, Marc
Molina i Membrives, Xavi
Nonell i Juncosa, Jaume
Roig de Llobet, Rafel
Vergés i Costa, Silvestre

... a tots:

Gràcies!



SI EM VOLS CONVIDAR A UN CAFÈ, O AJUDAR A MANTENIR AQUEST BLOG, CLICA EL SEGÜENT BOTÓ. GRÀCIES !

  

dilluns, 16 de març del 2015

TONY AND CID SINGERS

👉  LLEGEIX, SISPLAU :
 
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
 
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:

jlm_54@hotmail.com

Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.

... I ara sĂ­, et convido a gaudir del meu treball:


Any 1974 (1)
L'any 1974 hi havia al Resturant de l'Hostal del Rolls, de Sils, un Conjunt sense nom concret que hi tocava a diari per amenitzar sopars turĂ­stics, sobretot de pĂșblic alemany. Feien una formaciĂł instrumental, tenien una bona preparaciĂł musical, i havien treballat la conjuntaciĂł de les veus de manera que el resultat era molt agradable d'escoltar, donant una sensaciĂł de gran qualitat.
Un dia els va veure el gerent de la Sala de Festes El Cid, d'Empuriabrava, que es trobava on avui hi ha actualment la Discoteca Chic. Aquest home es deia Tony, era iugoslau i tambĂ© mĂșsic, i en el seu paĂ­s havia liderat amb molt Ăšxit un grup de similars caracterĂ­stiques al quĂš va trobar al Rolls. Els hi va proposar una prova, i allĂ  es van quedar durant tres anys ! 
Van prendre el nom del lĂ­der i de la Sala de Festes: Tony and Cid Singers, i va ser un no parar fins l'any 1977, en que els components van marxar a d'altres formacions musicals, Cobla, Orquestra, Havaneres ...
Segons m'explica un dels mĂșsics, l'Albert, que Ă©s qui em passa les fotos i la informaciĂł, va ser una de les millors Ăšpoques de la seva vida musical, perĂČ tot tĂ© un final, i van emprendre altres camins que es poden veure en diverses formacions que surten en aquest blog.
Identifico els mĂșsics:
A dalt: Albert Prat i Vila (teclats i veus)
A baix: Josep Lluís Luque (trompeta i veus), Joan Pubill (guitarra i veus), Gregori Montgé (baix), Tony (cantant i també autor d'uns molt bons arranjaments pel grup), Alfons Ruiz i Enciso (saxo tenor) i Joan Franquesa i Puig (bateria i veus).
Foto: Arxiu Albert Prat.


Any 1974 (2)
D'esquerra a dreta: Gregori Montgé, Joan Pubill, Alfons Ruiz, Albert Prat, Tony, Josep Lluís Luque i Joan Franquesa.
Foto: Arxiu Albert Prat.


Any 1974 (3)
AquĂ­ actuant a l'escenari. Ells eren el grup fix de la casa, perĂČ per la Sala tambĂ© hi passaven estrelles internacionals de la categoria, per exemple, de Demis Roussos, Julio Iglesias o Raffaella CarrĂ , entre d'altres.
D'esquerra a dreta: Josep LluĂ­s Luque, Alfons Ruiz, Albert Prat, Joan Pubill, Joan Franquesa i Gregori MontgĂ©.
Foto: Arxiu Albert Prat.

1 comentari:

  1. AnĂłnimo16/3/15 22:24

    Una bona Ăšpoca pels mĂșsics va ser la dels anys 70, jo Albert Prat va ser quant vaig començar a tocar i la veritat es el que comenta l'amic Josep Loredo , la millor Ăšpoca de la meva vida, tocaves, gaudies de la teva feina i a mĂ©s cobraves bittlo, bitllo...un sobre l'altre quant havies acabat la feina... aixĂČ si que era bonic!
    Pel que fa als Cid Singers dir-vos que havĂ­em fet de "teloneros" de Julio Iglesias, Demis Rusos, Rafaela Carra`i una pila de les que eren primeres figures en aquella Ăšpoca, per la sala de festes "El Cid" hi passaven la flor i nata dels artistes de primera lĂ­nia. Els companys que vaig trobar al grup tot i ser força mes gran que jo varen ser els que em varen ensenyar a estar a l'escenari, cosa prou important.. i a mes..... va ser dels primers llocs os es feia striptease integral en viu.... ep !! i algĂș no es creu que va ser la millor Ăšpoca de la meva vida.....

    ResponElimina

PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE

GrĂ cies!