👉 LLEGEIX, SISPLAU :
Si deixes un comentari, posa el teu nom i correu, i et podré contestar.
Si ho prefereixes em pots escriure directament al meu correu:
Si et vols descarregar alguna foto, endavant! Només et demano que si la publiques, citis la font.
... I ara sí, et convido a gaudir del meu treball:
Any 1961 (1)
L'any 1961, a la
Cobla-orquestra La Principal de Palamós hi va haver una escissió: abandonaven la formació cinc dels seus membres, per formar aquest conjunt, que l'any 1965 esdevindria el
Conjunt Melody.
La fotografia d'aquesta postal es va fer a la Sala de Festes Marinada, de Palamós.
D'esquerra a dreta: Pere Carreras i Bassach (saxo), Francesc Reixach i Samí (contrabaix i vocalista), Joan Maymí i Vila (bateria), Joan Xicoira i Rocas (piano) i Eduard Castelló i Plaja (trompeta).
Foto: Reinald Serrat i Alfambra. Col·lecció Jaume i Josep Lluís Castelló i Bosch.
Foto de la mateixa sessió que la anterior.
D'esquerra a dreta: Eduard Castelló, Francesc Reixach, Joan Maymí, Joan Xicoira i Pere Carreras.
Foto: Reinald Serrat i Alfambra.
En segon terme: Joan Maymí, Eduard Castelló i Joan Falgueras i Buscarons
En primer terme: Jaume Esteve i Homs (
"Met refilaire"), Joan Xicoira i Juli Monguilod i Porqueras.
Foto: Col·lecció Joan Xicoira i Rocas.
D'esquerra a dreta: Joan Falgueras, Joan Xicoira, Jaume Esteve (
"Met refilaire"), Joan Maymí, Juli Monguilod i Eduard Castelló.
Foto: Col·lecció Emília Ferrer i Amer.
Any 2014
Portada del llibre esmentat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
PER RAONS LOGÍSTIQUES NOMÉS PUBLICARÉ COMENTARIS EN ELS QUALS S'INDIQUI UN CORREU DE CONTACTE
Gràcies!